A New/New_1999_3_30 könyvtárban található képek listája:
 v55006tc.JPG (64703 bytes)
 v55006tc.JPG (64703 bytes)
A V55 vontatómotorja (Ganz HA 490,420/6)
Dátum: 1996. 
Helyszín: Északi Jj., Budapest
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v55006ar.JPG (91348 bytes)
 v55006ar.JPG (91348 bytes)
A V55 mozdony homlokrésze
Dátum: 1996. 
Helyszín: Északi Jj., Budapest
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v55-2tfv.JPG (75027 bytes)
 v55-2tfv.JPG (75027 bytes)
A V55 kéttengelyû forgóváza. Klasszikus Rónai-támos megoldás, hasonlóan a V41, V42, M44 mozdonyokéhoz. A  mozdonyszekrény felette önhordó kivitelû. 
Dátum: 1996. 
Helyszín: Északi Jj., Budapest
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v55-3tfv.JPG (52638 bytes)
 v55-3tfv.JPG (52638 bytes)
A V55 mozdony 3 tengelyû forgóváza. 
Dátum: 1996. 
Helyszín: Északi Jj., Budapest
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v46040.JPG (78524 bytes)
 v46040.JPG (78524 bytes)
Tehervonat szalasztása közben.
Dátum: 1998. 10. 21. 
Helyszín: Murakeresztúr
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v42534ud.JPG (73475 bytes)
 v42534ud.JPG (73475 bytes)
Egy Leó, amelyen még olvasható a pályaszám is. Miskolcon szolgált utoljára, 1994-ben átminõsítették, fûtõgép lesz belõle. 
Dátum: 1998. 10. 02. 
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v43_0102.JPG (45454 bytes)
 v43_0102.JPG (45454 bytes)
A sorozat két elsõ nagybecsû darabja két egymás melletti vágányon.
Dátum: 1998. 12. 08. 
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v431029n.JPG (75139 bytes)
 v431029n.JPG (75139 bytes)
A kísérleti gumirugós forgóvázú Szili, egy szobi személyvonattal a Nyugatiban. A kísérlet sikeresnek látszik, mert a mozdony IC fordában is helytállt, futási tulajdonságai javultak.
Dátum: 1999. 01. 15. 
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v431111s.JPG (53321 bytes)
 v431111s.JPG (53321 bytes)
Ezt a Szilit "Mindegy"-nek hívják a pályaszáma miatt.
Dátum: 1998. 10. 12. 
Helyszín: Szolnok
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v431158.JPG (78206 bytes)
 v431158.JPG (78206 bytes)
BDV-t elõfogatol. 
Dátum: 1998. 11. 19. 
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v431181.JPG (69723 bytes)
 v431181.JPG (69723 bytes)
Nem sokkal újrafestése után.
Dátum: 1997. 06. 
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 szilik.JPG (79604 bytes)
 szilik.JPG (79604 bytes)
Szilik. A MÁV mindenes, leggyakrabban látható szorgos iparos mozdonyai. Itt is van belõlük egy csokorra való.  Már 36 éve szolgálják a vasutat, minden vonatot elvisznek, néha még tolatni is láthatjuk õket. 
Dátum: 1998. 11. 20. 
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 
 
 Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.