A New/New_1999_7_20 könyvtárban található képek listája:
 arpadbel.JPG (43595 bytes)
Az Árpád elsõ osztályú utastere.
Dátum: 1998. 09. 
Helyszín: 
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 100eves.JPG (51145 bytes)
A 100 éves vonat. A szerelvény a Nyugatiból szállította a vendégeket a jármûparádéra. A 220,204 psz. mozdony (1880) vontatta az 1854-1912 között készült kocsikat.
Helyszín: 
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 2_goz.JPG (55720 bytes)
A bal oldali mozdony (269) psz. 1870-ben készült, és így a MÁV legrégebbi üzemképes mozdonya, utolsó pályaszáma 335,095 volt. A jobb oldali gép 1882-ben épült, kezdetben 1026 psz-mal, de késõbb 341,012 lett. Mindkét mozdony 1985 óta üzemel újra.
Helyszín: 
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 375_324.JPG (56631 bytes)
Két mozdony a MÁV mindennapjaiból: a bal oldali (375,562) a mellékvonalak elterjedt típusát, a 375-öst  képviseli melyet 1907-1959 között gyártották, a jobb oldali (324,540) a MÁV legnagyobb darabszámú mozdonytípusát, a 324-est. A 905 db 324-es mozdony 1909-1923 között épült.
Helyszín: 
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 275.JPG (55275 bytes)
A MÁV egyik legkisebb gõzmozdonya, mely mellékvonali szolgálatra épült, a 22 (275), 034-es, beceneve "Nyalóka".
Helyszín: 
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 411118.JPG (55786 bytes)
A 411,118 az egyik példánya annak az 510 amerikai mozdonynak, amleyet a MÁV vásárolt az amerikai hadsereg európai hadikészletébõl 1947-ben.  A z 1942-1944-ben az Alco, Baldwin és Lima gyárakban készült "Truman" becenevû mozdonyok univerzális szolgálatot teljesítettek a háborúban elveszett gõzösök pótlásaként. A 411,118-at Kiskunhalason tartották meg és újították fel.
Helyszín: 
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 424009.JPG (57288 bytes)
A 424,009 psz. mozdonyt, mely 1924-ben épült, eredeti állapotában állították helyre. Ezelõtt Bátaszéken dolgozott. 
A nosztalgia szolgálat megbecsült gépe.
Helyszín: 
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 424287.JPG (52468 bytes)
A 424,287 1956-ban épült, már füstterelõ lemezzel. 
Helyszín: 
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 krokodil.JPG (81610 bytes)
A "Krokodil", a svájci Gotthard-vasút híres hegyi villamosmozdonya. Be 6/8 13 257 psz. Villamos berendezéseit atz Oerlikon gyár készítette. Kezdetben 1650, 1940-tõl 2680 kW teljesítménnyel dolgozott.  Az  Osztrák Mûszaki Múzeum tulajdona.
Helyszín: 
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 öbb.JPG (58469 bytes)
Az Osztrák Vasutak 310,23 psz gyorsvonati gõzmozdonya. Épült 1911-ben, hajtottkerék-átmérõje 2140 mm.
Helyszín: 
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 ÖBBmot.JPG (53725 bytes)
Az egykor ÖBB VT 5041.003 psz. motorkocsi, mely a Simmering Vagongyárban 1933-ban épült. Egyik forgóvázában van a 118 kW teljesítményû dízel-villamos gépcsoport, a másdikban a TC motorok. Ülõhelyek száma 64, sebessége 80 km/h.
Helyszín: 
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 regiöbb.JPG (52516 bytes)
Európa legrégibb mûködõ mozdonya a "Licaon" nevû osztrák gõzös, épült 1851-ben, akkor még szerkocsival. Egy 1937-ben készült fékmellékkocsit húz.
Helyszín: 
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 pkp.JPG (68373 bytes)
A lengyel vasutak Szép Heléna nevû, Pm 36 psz. gõzöse.  1936-ben épült, 1 társával együtt.
Helyszín: 
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 pendolino.JPG (48201 bytes)
Az olasz vasutak ETR 460 "Pendolino" 9 kocsis prototípus villamos gyorsmotorvonata. Sebessége 250 km/h, teljesítménye 6000 kW. Az ívekben bedõlõ kocsiszekrény sebességnövelést tesz lehetõvé.
Helyszín: 
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 pd_m412207_bv.JPG (63017 bytes)
Az M41,2207 psz. mozdony 2 korszerû vonatot és egy aggregátkocsit mozgat - ez 14 kocsi!
Helyszín: 
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 parade.JPG (68659 bytes)
A parádé jármûvei a Krokodil ablakából
Helyszín: 
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 br.JPG (63788 bytes)
A DB Br01,533 psz. híres gyorsvonati gõzöse. 1934-ben épült.
Helyszín: 
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 BR011102.JPG (61548 bytes)
A DB Br 1102 sz áramvonalas gõzmozdonya, maximális sebessége 150 km/h. 1939-ben készült. 1995-ben állították helyre.
Helyszín: 
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 SNCF26201.JPG (55605 bytes)
A francia vaustak BB26201 psz koreszerû,  kétáramrendszerû villamomozdony-prototípusa 1996-ban épült. Telj.:5600 kW, seb: 160 km/h.  A MÁV M28,1012 psz. dízelmozdonya tolja.
Helyszín: 
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m63005d1.JPG (85383 bytes)
Egy szombathelyi gyorssal
Dátum: 1987. 
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Novák András
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.