A New/New_2000_9_22 könyvtárban található képek listája:
 699rrend.jpg (113293 bytes)
 699rrend.jpg (113293 bytes)
A 699 sz. Záhony-Bp.-Szombathely gyorsvonat ezúttal kerülõúton, a körvasúton keresztül tart a Keletibe.
Dátum: 2000. 08. 12. 
Helyszín: Rákosrendezõ, szolnoki bejárati vágánycsoport
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 gubacs1.jpg (75316 bytes)
 gubacs1.jpg (75316 bytes)
A Gubacsi Kitérõkörzet vágányzata északi irányból
Dátum: 2000. 04. 
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 gubacs2.jpg (79126 bytes)
 gubacs2.jpg (79126 bytes)
A Gubacsi Kitérõkörzet vágányzata déli irányból. A fölötte átívelõ híd a Keleti Gurító hídja.
Dátum: 2000. 04. 
Helyszín: Ferencvaros
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m62263f.jpg (135037 bytes)
 m62263f.jpg (135037 bytes)
Ennek a Szergejnek valamelyik hengerfeje repedt, a repedésen keresztül víz és olaj szivárog az égõtérbe.
Dátum: 2000. 04. 
Helyszín: 
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v40cab1.jpg (72506 bytes)
 v40cab1.jpg (72506 bytes)
V40 vezérállás. Szemben, a jobb oldali fal mellett van a fokozatkapcsoló.
Dátum: 2000. 04. 
Helyszín: Északi Jj.
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v40cab2.jpg (69914 bytes)
 v40cab2.jpg (69914 bytes)
A vezérállás mûszerei, a menetrendtartón a tervezõ fényképével
Dátum: 2000. 04. 
Helyszín: Északi Jj.
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v40fv.jpg (74016 bytes)
 v40fv.jpg (74016 bytes)
A V40 mozdony fázisváltója
Dátum: 2000. 04. 
Helyszín: Északi Jj.
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v40fvg.jpg (67633 bytes)
 v40fvg.jpg (67633 bytes)
A fázisváltó a vezérállásból nézve. Elõtérben a gerjesztõgép.
Dátum: 2000. 04. 
Helyszín: Északi Jj.
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v40mot1.jpg (73411 bytes)
 v40mot1.jpg (73411 bytes)
A hajtómotor a póluskapcsolókkal (felül) és a hajtórudazat burkolatával (alul)
Dátum: 2000. 04. 
Helyszín: Északi Jj.
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v40mot2.jpg (81915 bytes)
 v40mot2.jpg (81915 bytes)
A hajtómotor másik oldala. A motor a Metropolitan Vickers gyárban (Anglia) készült
Dátum: 2000. 04. 
Helyszín: Északi Jj.
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v40viz.jpg (63400 bytes)
 v40viz.jpg (63400 bytes)
Az indító vízellenállás. Ez a szerkezet produkálta a mozdonyra oly jellemzõ kis gõzpamacsokat.
Dátum: 2000. 04. 
Helyszín: Északi Jj.
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m40908s.jpg (33592 bytes)
 m40908s.jpg (33592 bytes)
A selejtezett 908-as Púpos
Dátum: 1999. 
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Németh Lajos
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v460102f.jpg (90687 bytes)
 v460102f.jpg (90687 bytes)
A két elsõ Szöcske együtt átállítózik.
Dátum: 2000. 05. 20. 
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v63003ma.jpg (55339 bytes)
 v63003ma.jpg (55339 bytes)
Ez maradt a V63,003-ból. Szegény még más mozdonyokon sem segíthet, mivel a széria Gigantra nem szerelhetõ fel.
Dátum: 2000. 04. 
Helyszín: Északi Jj.
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Óvári Mihály
 v63004fc.jpg (52690 bytes)
 v63004fc.jpg (52690 bytes)
Dátum: 2000. 04. 
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m61004ma.jpg (78826 bytes)
 m61004ma.jpg (78826 bytes)
Az M61,004 megmaradt darabja, mely felújítás után múzeumi tárgy lesz.
Dátum: 2000. 
Helyszín: Északi Jj.
Fotó: Horváth Ákos
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v63v43fo.jpg (109294 bytes)
 v63v43fo.jpg (109294 bytes)
A Sirava ngy. két mozdonnyal indul, V63,011 és a V43,1147 vontatja.
Dátum: 2000. 03. 
Helyszín: Fonyód
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v40016fm.jpg (66120 bytes)
 v40016fm.jpg (66120 bytes)
Dátum: 2000. 04. 
Helyszín: Északi Jj.
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v63035if.jpg (87998 bytes)
 v63035if.jpg (87998 bytes)
IC 916-tal
Dátum: 2000. 05. 20. 
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v63156ke.jpg (66694 bytes)
 v63156ke.jpg (66694 bytes)
Dátum: 2000. 04. 
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m62176fc.jpg (47292 bytes)
 m62176fc.jpg (47292 bytes)
Jelenleg üzemképtelen
Dátum: 2000. 04. 
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m62208ic.jpg (48453 bytes)
 m62208ic.jpg (48453 bytes)
IC 911
Dátum: 2000. 06. 
Helyszín: Csorna
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m62211sm.jpg (44942 bytes)
 m62211sm.jpg (44942 bytes)
Gyorsvonattal, indulás elõtt
Dátum: 2000. 
Helyszín: Szombathely
Fotó: Németh Lajos
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m62226-1.jpg (60048 bytes)
 m62226-1.jpg (60048 bytes)
Ezt a mozdonyt 1995-ben láttam mûködni utoljára, nem is akárhol, a mai Füsti területén, majd Rákorendezõn. Akkor olajfüstös volt.
Dátum: 2000. 04. 
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m62226-2.jpg (57808 bytes)
 m62226-2.jpg (57808 bytes)
Dátum: 2000. 04. 
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m62262ka.jpg (81488 bytes)
 m62262ka.jpg (81488 bytes)
Most átállítós szolgálatban
Dátum: 2000. 05. 
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m62m41k2.jpg (68112 bytes)
 m62m41k2.jpg (68112 bytes)
Szergej és Csörgõ együtt a kispesti állomáson
Dátum: 2000. 04. 12. 
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 MTU1_1.jpg (184315 bytes)
 MTU1_1.jpg (184315 bytes)
Az M62,301-be kerülõ MTU dízelmotor, a fõgenerátorral
Dátum: 2000. 04. 
Helyszín: Északi Jj.
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 MTU2_1.jpg (69323 bytes)
 MTU2_1.jpg (69323 bytes)
Az M62,301 fõgépcsoportja a fõgenerátor felõli oldalról
Dátum: 2000. 04. 
Helyszín: Északi Jj.
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m44401.jpg (84733 bytes)
 m44401.jpg (84733 bytes)
A 2000. évtõl kezdõdõen álltak üzembe a remotorizált Bobók. Elsõ munkahelyük a rákosrendezõi állomás.
Dátum: 2000. 03. 
Helyszín: Rákosrendezõ
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m4440Xrr.jpg (80410 bytes)
 m4440Xrr.jpg (80410 bytes)
Dátum: 2000. 08. 
Helyszín: Rákosrendezõ
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m44403.jpg (74793 bytes)
 m44403.jpg (74793 bytes)
Az elsõnek érkezett remotorizált Bobó: a 403 éppen tolat. Az érkezés sorrendje 403,401,404,402 volt 2000 májusáig.
Helyszín: Rákosrendezõ
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 abny502.jpg (72386 bytes)
 abny502.jpg (72386 bytes)
Ez a Debrecenben felújított motorkocsi szállítja a látogatókat a Füstibe a Nyugatiból.
Dátum: 2000. 08. 
Helyszín: Rákosrendezõ
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 v43samu.jpg (63571 bytes)
 v43samu.jpg (63571 bytes)
A Szent István IC (Bp.-Keszthely) Samu kocsikkal, de Szilivel (1379) készül útjára.
Dátum: 2000. 06. 30. 
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 mk482003.jpg (138995 bytes)
 mk482003.jpg (138995 bytes)
Dátum: 2000. 02. 
Helyszín: Gyermekvasút, János-hegy térs.
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 mk48005.jpg (142707 bytes)
 mk48005.jpg (142707 bytes)
Dátum: 2000. 02. 
Helyszín: Gyermekvasút, Bp.
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 mk482005.jpg (88139 bytes)
 mk482005.jpg (88139 bytes)
Dátum: 2000. 02. 
Helyszín: Gyermekvasút, Szépjuhászné áll.
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m412104u.jpg (48834 bytes)
 m412104u.jpg (48834 bytes)
Õ is nagyjavítást kapott, de nem lett okoska.
Dátum: 2000. 07. 
Helyszín: Ócsa
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m412109u_1.jpg (67527 bytes)
 m412109u_1.jpg (67527 bytes)
Dátum: 2000. 03. 
Helyszín: Kõbánya-Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m412117k.jpg (90798 bytes)
 m412117k.jpg (90798 bytes)
Kicsit furcsa pályaszámmal egy lajoszmizsei személyvonattal
Dátum: 2000. 04. 12. 
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m412146.jpg (45990 bytes)
 m412146.jpg (45990 bytes)
Egykor fehérvári, ma miskolci Csõri.
Dátum: 1999. 
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Németh Lajos
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m412156.jpg (56810 bytes)
 m412156.jpg (56810 bytes)
Egy tornanádaskai személyvonattal
Dátum: 2000. 03. 
Helyszín: Miskolc
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m412171.jpg (72884 bytes)
 m412171.jpg (72884 bytes)
Egy ózdi személyvonattal
Dátum: 2000. 03. 
Helyszín: Miskolc
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m412177u.jpg (54616 bytes)
 m412177u.jpg (54616 bytes)
Dátum: 2000. 04. 
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m412181.jpg (59541 bytes)
 m412181.jpg (59541 bytes)
Dátum: 1999. 
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Németh Lajos
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m412202a.jpg (105310 bytes)
 m412202a.jpg (105310 bytes)
Dátum: 2000. 07. 
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 m412202b_1.jpg (90194 bytes)
 m412202b_1.jpg (90194 bytes)
Vegyes összetételû kocsikkal a 2971 sz. vonattal
Dátum: 2000. 07. 
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 md3035n.jpg (81923 bytes)
 md3035n.jpg (81923 bytes)
Az egyik MD, mely a 2000-es menetrendváltás után a 142-es vonalon teljesített szolgálatot. Nem sokáig, mert nem tartotta a menetrendet és nem volt lopásbiztos. 
Dátum: 2000. 06. 13. 
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 md3042n.jpg (88155 bytes)
 md3042n.jpg (88155 bytes)
Az egyik MD, mely a 2000-es menetrendváltás után a 142-es vonalon teljesített szolgálatot.
Dátum: 2000. 06. 
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
 
 
 Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.