A hu/diesel/m61 könyvtárban található képek listája:
990606-1.jpg (85137 bytes)
Harmadnapra leemelték róla az elõzõ éjjel rádaruzott kocsit, és bevitték Tapolcára
Dátum: 1999. 06. 06.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990606-2.jpg (42649 bytes)
A homokból kiemelt egyik forgóváz egy põrekocsin várja sorsát.
Dátum: 1999. 06. 06.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990605-1.jpg (95905 bytes)
Másnapra a NOHABot és a kocsikat a pálya mellé fektették. Még az éjjel úgy-ahogy helyreállították a pályát, hogy legfeljebb 5 km/h sebességgel járni lehessen rajta. Az igérkezõ meleg júniusi hétvégén beláthatatlan fennakadások keletkezhettek volna, ha ez nem történik meg.
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990605-3.jpg (60951 bytes)
Az árokba vetett mozdony
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990605-4.jpg (86371 bytes)
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990605-5.jpg (72571 bytes)
Itt már a vasútbarátok vették körül, bámészkodók nézték, virág volt a kürtjére tûzve.
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990605-6.jpg (75469 bytes)
NOHAB fent és lent... a 19-es viszi Fehérvárra a S9705-öt, a 004-es romjai felett.
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604a.jpg (52021 bytes)
Szörnyû baleset az észak-balatoni vonalon: a Tapolcáról Budapestre tartó 1973 sz. gyorsvonat, elején az M61,004-es mozdonnyal, a heves viharban ütközött egy kidõlt nyárfával, kb. 70 km/h sebességgel. A mozdony siklott, keresztbe forult a pályán. A vonat elsõ 3 kocsija is siklott. A mozdony fõkerete és szekrénye annyira megsérült, hogy még kiállítani sem lehet. A súlyos balesetnek szerencsére csak könnyû sérültjei voltak, köztük a mozdonyvezetõ. A kép nem sokkal a baleset után készült, a gépeket még nem mozgatták el.
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal, 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604b.jpg (40876 bytes)
A mozdony égbe meredõ orra a baleset után. Ez a vége volt menetiránnyal ellentétesen.
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604-1.jpg (65815 bytes)
A baleset helyszíne
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604-2.jpg (52414 bytes)
És ezzel a végével ütközött a mozdony a fának.
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal, 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604-3.jpg (57541 bytes)
A síneken keresztbefordult NOHAB.
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604-4.jpg (57818 bytes)
A siklott és felborult 1. osztályú kocsi alatt ott fekszik a mozdony egyik forgóváza, TC motorokkal,hátára fordulva
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604-5.jpg (53346 bytes)
Az összetorlódott kocsik
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604-6.jpg (102532 bytes)
A tettes. Jobboldalt láthatjuk a kidõlt fát, mely örökre megállította kedvenc mozdonyunkat.
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604-7.jpg (83914 bytes)
És ez maradt a pályából... a két kocsi végei között a NOHAB alját is látjuk, melyrõl leszakadt a forgóváz
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604-8.jpg (76583 bytes)
A megrongálódott pálya.
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604-9.jpg (86194 bytes)
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990605-2.jpg (55677 bytes)
Az egyik földbe fúródott forgóváz.
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.