A hu/diesel/m61 könyvtárban található képek listája:
m61002uf.jpg (37071 bytes)
Szegény 002-es NOHAB alá tették a 020-as frissen lefestett forgóvázait, mialatt az festésen volt Budapesten.
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61002tp.JPG (95498 bytes)
A nyári elektromos problémák miatt, amelyek egy notórius TC-zárlatból indultak ki, már több mint eg fél éve áll. A mögötte levõ 013-ast már azóta selejtezték. A 002-es megmentõérrt kiált!
Dátum: 1999. 01. 17.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61002ce.JPG (63215 bytes)
A Celldömölk-Tapolca-Bp gyorsvonat elején
Dátum: 1998. 07. 20.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61m47.JPG (43347 bytes)
Megérkezett a 9715-ös személyvonat. A 002-es NOHAB vontatott, a 2047-es Dacia pedig fûtött. A Dacia engedélyezett sebessége 70 km/h, így az egész vonat sebessége is csak 70 lehetett, még a 100-as pályán is!
Dátum: 1997. 12. 19.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
2nohab.jpg (76575 bytes)
A 002-es és a 006-os NOHAB-ok éppen összegyûlnek, a fehérvári állomás nyugati végén, hogy megvárják vonataikat. 1996 júniusa óta a NOHABok is gépcseréznek Székesfehérváron. Õk voltak saz utolsó hivatalos dízel személyfordák mozdonyai a 30a vonalon.
Dátum: 1997. 10. 02.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61002ke.JPG (74123 bytes)
Sebessel (S9703) száguld végig 50-nel kedvenc megállóhelyemen.
Dátum: 1997. 08. 10.
Helyszín: Balatonkenese-Üdülõtelep
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61rezso.jpg (70686 bytes)
Elsõ alkalom, hogy NOHABot láttunk fûtõkocsival. Le is fotóztuk gyorsan. A MÁV 1996-tól felszámolta a személyvonatokon a gõzfûtést.
Dátum: 1996. 11.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
002_arc.JPG (46937 bytes)
Dátum: 1996. 10. 16.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61002a.jpg (41681 bytes)
Dátum: 1996. 05. 27.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás:
m61ut.jpg (78300 bytes)
Dátum: 1996. 05. 27.
Helyszín:
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás:
m61002b.jpg (31794 bytes)
Dátum: 1996. 05.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás:
m61bogie.jpg (69267 bytes)
Az M61,002 psz. mozdony forgóváza.
Dátum: 1996. 05.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m61cabin.jpg (74442 bytes)
Dátum: 1996.
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
nohab02.jpg (47692 bytes)
Dátum: 1987. 03. 12.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m61002kt.JPG (61341 bytes)
A délutáni pesti gyorssal.
Dátum: 1980.
Helyszín: Keszthely
Fotó: Kovács Tibor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61002c.jpg (33854 bytes)
Helyszín: Tapolca
Fotó: Erö János Jr.
Digitalizálás:
m61002d.jpg (38841 bytes)
Helyszín: Fonyód
Fotó: Erö János Jr.
Digitalizálás:
M61_002.JPG (202462 bytes)
Helyszín:
Fotó: Imecz László
Digitalizálás: Kovács Ferenc
M61_002A.JPG (138730 bytes)
Helyszín:
Fotó: Imecz László
Digitalizálás: Kovács Ferenc
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.