A hu/diesel/m61 könyvtárban található képek listája:
M61004ma.jpg (306493 bytes)
Engem az 60-as években készült NOHAB gyári fotókra
emlékeztet ez a kép. Készül a vezetõállás. Sajnos
ez a vezetõállás már mozdonyra sosem fog kerülni.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
M61004mb.jpg (327810 bytes)
M61 004-bõl megmaradt vezetõállás. Talán a Közlekedési
Múzeumba fog kerülni.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
m61004ma.jpg (78826 bytes)
Az M61,004 megmaradt darabja, mely felújítás után múzeumi tárgy lesz.
Dátum: 2000.
Helyszín: Északi Jj.
Fotó: Horváth Ákos
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
99060401.jpg (85861 bytes)
Szegény törött 004 az árokba emelve az 1999. június 24-i baleset után. A leggyorsabb teendo a palya helyreallitasa volt a hétvégi forgalom számára
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy
Fotó: Kránicz Balázs
Digitalizálás: Kránicz Balázs
99060402.jpg (111702 bytes)
A helyreállított pálya a baleset színhelyén. Erre még az 5 km/h-s sebességkorlátozás is soknak tûnik.
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy
Fotó: Kránicz Balázs
Digitalizálás: Kránicz Balázs
99060403.jpg (124174 bytes)
A baleset során a mozdony mindkét forgóvázát elvesztette, melyek a pálya két oldalán a földbe fúródtak.
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy
Fotó: Kránicz Balázs
Digitalizálás: Kránicz Balázs
99060404.jpg (107590 bytes)
A tettes. Ezzel a fatörzzsel ütközött a mozdony, aminek következtében a pályán keresztbeállt és oldalra dõlt.
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy
Fotó: Kránicz Balázs
Digitalizálás: Kránicz Balázs
99060405.jpg (110197 bytes)
A mozdony egyik elvesztett forgóváza.
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy
Fotó: Kránicz Balázs
Digitalizálás: Kránicz Balázs
99060406.jpg (62112 bytes)
A baleset igen közel történt a 71-s fõúthoz, de szerencsére nem penderült ki a vonat az útra. A balesetben öten könnyebben sérültek, ami a súlyosságát ismerve csodával határos.
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy
Fotó: Kránicz Balázs
Digitalizálás: Kránicz Balázs
99060407.jpg (77429 bytes)
Megrázó kép, háttérben a Badacsonnyal. Jól látható a mozdony vázában az erõs görbület, ami miatt nem lehet megmenteni...
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy
Fotó: Kránicz Balázs
Digitalizálás: Kránicz Balázs
99060408.jpg (88533 bytes)
A mozdony ezzel a végével kapta el a fát. Keresztbe fordult, és a daruzáskor ez a vége nézett Tapolca felé.
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy
Fotó: Kránicz Balázs
Digitalizálás: Kránicz Balázs
99060409.jpg (78958 bytes)
A keresztbeállt mozdonyt az árokba emelték daruval. A mozdony testét csak két nappal a baleset után tudták Tapolcára szállítani.
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy
Fotó: Kránicz Balázs
Digitalizálás: Kránicz Balázs
99060410.jpg (34513 bytes)
A NOHABbarátok virággal vettek búcsút a MÁV legszebb mozdonyától
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy
Fotó: Kránicz Balázs
Digitalizálás: Kránicz Balázs
m61004ut.jpg (56125 bytes)
Utolsó képem a 4-esrõl, mûködõképes állapotban. Béke poraira!
Dátum: 1999. 04. 23.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61004a.JPG (59190 bytes)
Dátum: 1999. 03. 13.
Helyszín: Balatonakarattya
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Jákli Imre
m61004b.JPG (51755 bytes)
Dátum: 1999. 03. 13.
Helyszín: Balatonfüred
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Jákli Imre
m61004al.JPG (78500 bytes)
Téli kép az alagútnál
Dátum: 1998. 12. 08.
Helyszín: Balatonkenese
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61004bu.JPG (39851 bytes)
A S9702 érkezik éppen
Dátum: 1998. 11. 28.
Helyszín: Balatonudvari
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
NOHAB004c.jpg (73356 bytes)
A dombóvári körfûtõház alapitásának 100. évfordulójára
rendezett ünnepélyrõl természetesen nem maradhatott el a
4-es NOHAB. Menetrend szerinti járattal, a Szombathelyrõl
Pécsre közlekedõ S8807-es sebesvonattal jött el idáig.
(Normális körülmények között a NOHABot Kaposváron
cserélik ki Szilire.)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár, fûtõházi telep
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
NOHAB004d.jpg (58342 bytes)
A NOHAB és a Rezsó kocsi még egyszer. (Jobbra a
25-ös Gigi látszik.)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár, fûtõházi telep
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
NOHAB004e.jpg (54629 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár, fûtõházi telep
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m61004.JPG (59440 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m61004tb.JPG (55687 bytes)
A 004-es NOHAB 1997-ben nevet kapott, elsõként a dízelmozdonyok közül. A neve TAPOLCA lett, amint azt az oldaltábla is hirdeti. Ezzel együtt védett mozdonynak is nyilvánították.
Dátum: 1998. 01. 31.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61004_2.jpg (74463 bytes)
Dátum: 1997. 08. 10.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61004a2.JPG (55272 bytes)
Akkor még a M63,004 pályaszámtábláját viselte.
Dátum: 1997. 08. 10.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61004ar.JPG (78850 bytes)
Arckép a 004-esrõl
Dátum: 1997. 07. 22.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61004_1.jpg (66037 bytes)
Dátum: 1996.
Fotó:
Digitalizálás:
m61diesel_2.jpg (78226 bytes)
GM-EMD 16-567D1 dízelmotor az M61 sor. mozdonyban. A motor mellett van az olajszintmutató és a lángfogó.
Dátum: 1996. 07. 13.
Helyszín: Bp. Angyalföld
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Jákli Imre
m61004d.jpg (98897 bytes)
Dátum: 1996. 07. 12.
Helyszín: Bp. Angyalföld
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás:
m61004b.jpg (51262 bytes)
Dátum: 1996. 05. 27.
Helyszín: Révfülöp
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás:
m61004c.jpg (73170 bytes)
Dátum: 1996. 05.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás:
nohab04.jpg (51457 bytes)
Dátum: 1994. 12. 16.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m61004.jpg (49694 bytes)
Dátum: 1994.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Balogh László
Digitalizálás: Jákli Imre
M61_004.JPG (123834 bytes)
Helyszín:
Fotó: Imecz László
Digitalizálás: Kovács Ferenc
M61_004A.JPG (147515 bytes)
Helyszín:
Fotó: Imecz László
Digitalizálás: Kovács Ferenc
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.