A hu/diesel/m61 könyvtárban található képek listája:
m61010kt.JPG (65314 bytes)
Egy szegedi gyorssal robog ki a Nyugatiból.
Dátum: 198?.
Helyszín: Bp-Zugló
Fotó: Kovács Tibor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010bf1.jpg (161445 bytes)
Dátum: 2000. 08. 19.
Helyszín: Balatonfüred
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010bf2.jpg (149949 bytes)
Elindul az utolsó NOHABos menetrendszerinti vonat, amit láthattam (9714).
Dátum: 2000. 08. 19.
Helyszín: Balatonfüred
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010bu.jpg (311958 bytes)
A 9714 sz. vonattal Tapolca felé indul
Dátum: 2000. 08. 04.
Helyszín: Balatonudvari
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010pi.jpg (238008 bytes)
A 9714 sz. vonattal
Dátum: 2000. 08. 04.
Helyszín: Polgárdi-Ipartelepek
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010cs.jpg (158465 bytes)
A 9714 sz. vonattal
Dátum: 2000. 06. 20.
Helyszín: Csajág
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010bk.jpg (259671 bytes)
A 9714 sz. vonattal Tapolca felé tart
Dátum: 2000. 06. 18.
Helyszín: Balatonkenese-Üdülõtelep
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010sr.jpg (130885 bytes)
Amikor még hóban-fagyban vontatták a Szombathely-Kaposvár sebest...
Dátum: 2000. 01. 02.
Helyszín: Sárvár
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010s1_1.jpg (168597 bytes)
A 9712 sz. személyvonattal indulás elõtt
Dátum: 1999. 11. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010b.JPG (35495 bytes)
9718 sz vonat.
Dátum: 1999.
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m61010a_1.JPG (82281 bytes)
9716 sz. vonat.
Dátum: 1999. 07. 16. 18:20
Helyszín: Balatonkenese-Üdülõtelep
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
vonat1.jpg (162127 bytes)
Sebesvonattal...
Dátum: 1999. 06. 12.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Tomecz Róbert
Digitalizálás: Tomecz Róbert
m61010s1.jpg (80427 bytes)
Miután leakasztották vonatjáról, itt a tárolóvágányon, a parajosban vár a sorára. Közben, ha megszomjazik, a háttérben lévõ tankolónál tankolhat.
Dátum: 1999. 05.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M61-010A.jpg (88429 bytes)
29 vonal
Dátum: 1999. 02. 13.
Helyszín:
Fotó: Horváth Ákos
Digitalizálás: Horváth Ákos
2m61_02.JPG (64030 bytes)
A 001-es Kaposvár irányába indul a S8807 sz. vonattal, a 010-es pedig Székesfehérvárig viszi majd a 9725-ös vonatot.
Dátum: 1999. 01. 16.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010al.JPG (127357 bytes)
A S9725-ös vonattal közeledik az alagút felé.
Dátum: 1999. 01. 16.
Helyszín: Balatonkenese
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010pa.JPG (87366 bytes)
A S9725 személyvonattal robog el a paloznaki híd alatt.
Dátum: 1999. 01. 16.
Helyszín: Paloznak
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010rf.jpg (88182 bytes)
Dátum: 1999. 01. 16.
Helyszín: Révfülöp
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010a.JPG (96270 bytes)
Vonatra vár az állomás balatoni végén
Dátum: 1998. 10. 27.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010i.JPG (62962 bytes)
És már indul is a tapolcai személyvonattal
Dátum: 1998. 10. 17.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M61010s1.JPG (123632 bytes)
A mozdony éppen most kerülte meg a VFK-t a vontatási telepen.
Dátum: 1998. 09. 30.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010sv.JPG (66430 bytes)
S 9702 a nyár eleji forgalomban: 12 kocsi + reggel lévén egy rezsó is. Ez már NOHABnak való combos vonat!!
Dátum: 1998. 05. 23.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M61010TP.JPG (44002 bytes)
Megérkezik a Bp-Celldömölk gyorsvonat Tapolcára
Dátum: 1998. 01. 31.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010t1.JPG (63940 bytes)
Dátum: 1997. 08. 10.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010t2.JPG (64301 bytes)
S 9745-tel.
Dátum: 1997. 08. 10.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
festes.jpg (62012 bytes)
A 010-es NOHAB is közeli eredeti festésére lett visszaalakítva
1997-ben. Érdekesség, hogy a képen látható állapotában a mozdonnyal
vonattovábbítást is végeztek, amint azt az üzemi napló tanúsította.
Dátum: 1997. 05. 08.
Helyszín: Tapolca
Fotó:
Digitalizálás:
m61010a_2.jpg (32341 bytes)
M61,010 érkezik a 962 sz Celldömölk-Tapolca-Székesfehérvár-Budapest gyorsvonattal.
Dátum: 1997. 20:30
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: (c) Gigant Club
m61010b_2.jpg (43087 bytes)
M61,010 érkezik a 962 sz gyorssal. A mozdony a felvétel készítése elõtt néhány héttel kapott új színezést.
Dátum: 1997. 20:30
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: (c) Gigant Club
m61010c.jpg (27634 bytes)
M61,010 érkezik a Gy962-vel Celldömölk-Tapolca felõl.
Dátum: 1997. 20:30
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: (c) Gigant Club
M61010.JPG (86340 bytes)
Tolatás közben! Ezidõtájt elõfordult, hogy M40-esek hiányában NOHAB végezte a tolatós tehervonati munkát a 29-es vonalon. A személyvonatok egy részét Csörgõk vették át.
Dátum: 1996. 11. 16.
Helyszín: Szabadbattyán
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010t.jpg (56135 bytes)
Ezen az esõs novemberi napon az M61,010 (még régi színezésében) a tolatós tehervonati szolgálatban Szabadbattyán-Tapolca viszonylatban. A 29-es vonal gyér teherforgalmát régebben Szergejek, majd ezek eltûnése után Púposok végezték. Amikor aez utóbbiak is elkerültek, akkor már csak a NOHAB maradt erre a célra. Jól jön a mozdony nagy vonóereje, ha alkalmanként Uzsabányáról nehezebb kõvonatokat kell vontatni, pályafelújításhoz.
Dátum: 1996. 11.
Helyszín: Szabadbattyán
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010a_1.jpg (105159 bytes)
A vonat a kenesei alagút elõtt, az 1%-os emelkedõn kapaszkodik felfelé.
Dátum: 1996. 07.
Helyszín: Balatonakarattya
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás:
m61010b_1.jpg (83365 bytes)
A 010-es vontatta személyvonat épp kilép a kenesei alagútból.
Dátum: 1996. 07.
Helyszín: Balatonakarattya
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010b.jpg (70004 bytes)
Az utolsó menetrendszerinti tapolcai személyvonat, amelyet NOHAB hozott be a Délibe.
Mellette látható az utolsó Lehár EC is a Déliben, kevéssel indulása elõtt.
Dátum: 1996. 06. 01. 18:25
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás:
m61coach.jpg (40320 bytes)
Dátum: 1996.
Fotó:
Digitalizálás:
m61deli.jpg (81796 bytes)
M61,010 érkezik személyvonattal a Délibe. 1996 tavaszán, amikor híre ment, hogy a NOHABok a menetrendváltástól nem jönnek fel a fõvárosba, a vasútbarátok megszállták a pályaudvart. A képen is látszik hogy ezúttal sem csak mi fotóztuk a mozdonyt.
Dátum: 1996.
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás:
m61mirr.jpg (54100 bytes)
Dátum: 1996.
Fotó:
Digitalizálás:
3nohab.jpg (52643 bytes)
3 NOHAB egy vonaton! (Jobbról: M61,010, 014, 002). Péntekenként az egyik vonat még egy mozdonyt hozott, mely a délutáni mentesítõ vonatot vitte Tapolcára.(S19706)
Dátum: 1996. 05. 24.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: (c) Gigant Club
m61010a.jpg (65452 bytes)
Dátum: 1996. 05.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás:
m61010cab_1.jpg (24285 bytes)
Dátum: 1996. 05.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás:
m61table.jpg (89533 bytes)
Helyszín: Bp. Déli
Fotó:
Digitalizálás:
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.