A hu/diesel/m61 könyvtárban található képek listája:
 M61013_gyasz.jpg (111563 bytes)
Szegény 013-as utolsó útja: Székesfehérváron át Sátoraljaújhelyre vezet. GYÁSZ!
Dátum: 1999. 04. 27. 
Helyszín: 29-es vonal
Fotó: Horváth Ákos
 Digitalizálás: Horváth Ákos
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
 m61013tp_1.JPG (72624 bytes)
Szegény 013-as! Ekkor látam utoljára még állagban. Azóta (1999 február 10-én) selejtezték.
Dátum: 1999. 01. 17. 
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
 m61013tp.JPG (50487 bytes)
Félreállítva, elõtte egy csomó NOHAB kerékpár.  
Dátum: 1998. 01. 31. 
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
 567d1_1.jpg (59986 bytes)
Az M61,013-ból kiemelt és selejtezett GM-EMD 16-567D1 dízelmotor. 
Dátum: 1997. 05. 08. 
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:parts 
 567d1_2.jpg (63424 bytes)
Dátum: 1997. 05. 08. 
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:parts 
 beemeles.jpg (65614 bytes)
A selejtezett M61,008-ból kiemelt dízelmotor beszerelése az M61,013 selejtezett motorja helyére.
Dátum: 1997. 05. 08. 
Helyszín: Tapolca
Fotó: Jákli Imre
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:parts 
 m61013csere_1.jpg (65614 bytes)
Dátum: 1997. 05. 08. 
Helyszín: Tapolca
Fotó: 
 Digitalizálás: 
Utolsó frissítés: 
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
 m61013csere_2.jpg (49756 bytes)
Dátum: 1997. 05. 08. 
Helyszín: Tapolca
Fotó: 
 Digitalizálás: 
Utolsó frissítés: 
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
 tap_v8_3.jpg (50595 bytes)
A selejtezett fõgenerátor kiemelése az M61,013-ból
Dátum: 1997. 05. 08. 
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:motorcsere 
 tap_v8_4.jpg (78924 bytes)
A fõgenerátor átemelése
Dátum: 1997. 05. 08. 
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:motorcsere 
 tap_v8_5.jpg (64120 bytes)
A dízelmotor kiemelésre elõkészítve. A szélsõ kipufogódobokat is leszerelték.
Dátum: 1997. 05. 08. 
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:motorcsere 
 tap_v8_6.jpg (56916 bytes)
A motor kiemelésének kezdete. A legkritikusabb pillanatok. A mozdonykeret és a motor sem sérülhet.
Dátum: 1997. 05. 08. 
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:motorcsere 
 tap_v8_7.jpg (58163 bytes)
A motor átemelése a mozdony felett. Ilyenkor a daru a nagy emelt súly miatt nem mozoghat, így a mozdonyfüzért húzzák át a függõ teher alatt.
Dátum: 1997. 05. 08. 
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:motorcsere 
 tap_v8_8.jpg (70304 bytes)
A motor elhelyezése at ideiglenes tartóbakokon.
Dátum: 1997. 05. 08. 
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:motorcsere 
 gmmotor.jpg (37169 bytes)
Dátum: 1997. 05. 08. 
Helyszín: Tapolca
Fotó: Óvári Mihály
 Digitalizálás: (c) Gigant Club
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:parts 
 daru.jpg (49756 bytes)
Dátum: 1997. 05. 08. 
Helyszín: 
Fotó: Óvári Mihály
 Digitalizálás: Óvári Mihály
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:parts 
 m61013b.jpg (38326 bytes)
Dátum: 1996. 05. 29. 
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
 Digitalizálás: Jákli Imre
Utolsó frissítés: 
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
 m61013.jpg (65416 bytes)
Dátum: 1996. 05. 27. 
Helyszín: Tapolca
Fotó: Jákli Imre
 Digitalizálás: Jákli Imre
Utolsó frissítés: 
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
 m61013_1.jpg (92912 bytes)
Az M61,013 Balatonkenese-Üdülõtelep  megállóhelyen  egy Bp-Balatonfüred személyvonattal.
Helyszín: Balatonkenese-üdülötelep
Fotó: Gróh Werner Péter
 Digitalizálás: 
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
 m61013_2.jpg (52007 bytes)
A NOHAB mögött a már selejtezett M62,020 látható.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Kovács Ferenc
 Digitalizálás: Jákli Imre
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
 m61013_3.jpg (46269 bytes)
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Szekács András
 Digitalizálás: Szekács András
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
 m61013_4.jpg (19650 bytes)
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Szekács András
 Digitalizálás: Szekács András
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
 M61_013.JPG (165334 bytes)
A képen a festés utáni mozdony látható, szürke tetõvel és oldal ráccsal. 
Késõbb sajnos ezt a festési stílust letiltották az illetékesek.
Helyszín: 
Fotó: Imecz László
 Digitalizálás: Kovács Ferenc
Utolsó frissítés: peci
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
Új könyvtár létrehozása
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.