A hu/diesel/m61 könyvtárban található képek listája:
M61013_gyasz.jpg (111563 bytes)
Szegény 013-as utolsó útja: Székesfehérváron át Sátoraljaújhelyre vezet. GYÁSZ!
Dátum: 1999. 04. 27.
Helyszín: 29-es vonal
Fotó: Horváth Ákos
Digitalizálás: Horváth Ákos
m61013tp_1.JPG (72624 bytes)
Szegény 013-as! Ekkor látam utoljára még állagban. Azóta (1999 február 10-én) selejtezték.
Dátum: 1999. 01. 17.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61013tp.JPG (50487 bytes)
Félreállítva, elõtte egy csomó NOHAB kerékpár.
Dátum: 1998. 01. 31.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
567d1_1.jpg (59986 bytes)
Az M61,013-ból kiemelt és selejtezett GM-EMD 16-567D1 dízelmotor.
Dátum: 1997. 05. 08.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
567d1_2.jpg (63424 bytes)
Dátum: 1997. 05. 08.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
beemeles.jpg (65614 bytes)
A selejtezett M61,008-ból kiemelt dízelmotor beszerelése az M61,013 selejtezett motorja helyére.
Dátum: 1997. 05. 08.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61013csere_1.jpg (65614 bytes)
Dátum: 1997. 05. 08.
Helyszín: Tapolca
Fotó:
Digitalizálás:
m61013csere_2.jpg (49756 bytes)
Dátum: 1997. 05. 08.
Helyszín: Tapolca
Fotó:
Digitalizálás:
tap_v8_3.jpg (50595 bytes)
A selejtezett fõgenerátor kiemelése az M61,013-ból
Dátum: 1997. 05. 08.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
tap_v8_4.jpg (78924 bytes)
A fõgenerátor átemelése
Dátum: 1997. 05. 08.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
tap_v8_5.jpg (64120 bytes)
A dízelmotor kiemelésre elõkészítve. A szélsõ kipufogódobokat is leszerelték.
Dátum: 1997. 05. 08.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
tap_v8_6.jpg (56916 bytes)
A motor kiemelésének kezdete. A legkritikusabb pillanatok. A mozdonykeret és a motor sem sérülhet.
Dátum: 1997. 05. 08.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
tap_v8_7.jpg (58163 bytes)
A motor átemelése a mozdony felett. Ilyenkor a daru a nagy emelt súly miatt nem mozoghat, így a mozdonyfüzért húzzák át a függõ teher alatt.
Dátum: 1997. 05. 08.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
tap_v8_8.jpg (70304 bytes)
A motor elhelyezése at ideiglenes tartóbakokon.
Dátum: 1997. 05. 08.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
gmmotor.jpg (37169 bytes)
Dátum: 1997. 05. 08.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
daru.jpg (49756 bytes)
Dátum: 1997. 05. 08.
Helyszín:
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: Óvári Mihály
m61013b.jpg (38326 bytes)
Dátum: 1996. 05. 29.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m61013.jpg (65416 bytes)
Dátum: 1996. 05. 27.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m61013_1.jpg (92912 bytes)
Az M61,013 Balatonkenese-Üdülõtelep megállóhelyen egy Bp-Balatonfüred személyvonattal.
Helyszín: Balatonkenese-üdülötelep
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás:
m61013_2.jpg (52007 bytes)
A NOHAB mögött a már selejtezett M62,020 látható.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
m61013_3.jpg (46269 bytes)
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Szekács András
Digitalizálás: Szekács András
m61013_4.jpg (19650 bytes)
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Szekács András
Digitalizálás: Szekács András
M61_013.JPG (165334 bytes)
A képen a festés utáni mozdony látható, szürke tetõvel és oldal ráccsal.
Késõbb sajnos ezt a festési stílust letiltották az illetékesek.
Helyszín:
Fotó: Imecz László
Digitalizálás: Kovács Ferenc
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.