A hu/diesel/m61 könyvtárban található képek listája:
A61017a.jpg (245010 bytes)
A pályafenntartásnak átadott M61 017 mozdony átszámozás
után.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
A61017b.jpg (249356 bytes)
A pályafenntartáshoz áthelyezett NOHAB.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
m61m40rk.jpg (52274 bytes)
M61,017 a mozdonyszinben. Mellette a kiégett vezérállású M40,212 (azaz 004). Nem hiszem, hogy ezt a mozdonyt látni fogom többé.
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Bp. Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61m47rk.jpg (45687 bytes)
A 017-es, az általános pesti segélymozdony, néha olyan feladatokat lát el, hogy döglött mozdonyokat szállít be a fûtõházba. Itt az M43,1033 járt pórul, valószínûleg Rákosrendezõn.
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017bt.jpg (59125 bytes)
Különlegesség, szomorú aktualitással. A 017-es NOHABot már régen láttuk a balaton mellett. Most daruszerelvényt visz a 004-es NOHAB kiemeléséhez.
Dátum: 1999. 06. 06.
Helyszín: Badacsonytomaj
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017kk.JPG (82576 bytes)
Dátum: 1998. 11. 26.
Helyszín: Kõbánya-Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017kp.JPG (67858 bytes)
Ritka esemény: NOHAB a 142-es vonalon!
Dátum: 1998. 11. 26.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017kv.JPG (71026 bytes)
NOHAB a Királyvágányon! Egy lerobbant Daciát segít a mûhelybe.
Dátum: 1998. 11. 26.
Helyszín: Budapest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017u1.JPG (57860 bytes)
Átkelés az Üllõi úton.
Dátum: 1998. 11. 26.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017u2.JPG (61562 bytes)
Átkelés az Ülllõi úton! A villamospályát itt szintben, derékszögben metszi a vasúti pálya. Az 50-es villamos pedig szépen utat enged a sínek királyának.
Dátum: 1998. 11. 26.
Helyszín: Kispest, Üllõi út
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61dam62.JPG (66436 bytes)
Mozdonytrió: az M62,224 ráállítja a lerobbant M43,1093-at a 17-es NOHABra, mely a javítómûhelybe szalad vele. A félbemaradt tolatást a Szergej fejezi be.
Dátum: 1998. 11. 26.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61kp1.JPG (60675 bytes)
A Ferencvárosból érkezett Szergej átállítja az elromlott Daciát a NOHABra.
Dátum: 1998. 11. 16.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017da_1.JPG (47363 bytes)
Dátum: 1998. 11. 13.
Helyszín: Budapest - Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017dm.JPG (50480 bytes)
Segélyezni indul a daruszerelvénnyel Ferencvárosba.
Dátum: 1998. 06. 27.
Helyszín: Bp. Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017da.JPG (45426 bytes)
Behozta a 2 db daruszerelvényt akkucserére.
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017ny.JPG (58292 bytes)
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017ra.JPG (68041 bytes)
A daruszerelvények mozdonyaként Rákoson.
Dátum: 1998. 05. 07.
Helyszín: Bp. Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017_2.jpg (135647 bytes)
Dátum: 1997. 08. 10.
Helyszín: Balatonkenese
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017.JPG (58630 bytes)
Én csak "Sárga NOHAB"-nak hívom. Szegénynek egy ideig még pályaszáma sem volt...
Dátum: 1997. 06.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017_1.jpg (42784 bytes)
Dátum: 1997. 05. 08.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás:
m61017_3.jpg (74838 bytes)
Dátum: 1997. 05. 08.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017_2_1.jpg (66782 bytes)
Dátum: 1997. 03. 31.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
nohab17a.jpg (64269 bytes)
A 17-es NOHAB indulásra készen a 8864-es (Kaposvár-Fonyód)
személyvonattal. Ilyen alkalmakkor a NOHAB reggel a 887/8817
számú (Szombathely-Tapolca-Kaposvár) vonattal jött. Ez Tapolcáig
gyorsvonatként, onnan személyvonatként közlekedett. Ezt
követõen az M61-es fordult egyet Kaposvár és Fonyód között,
majd a 8816/886-os vonattal ment vissza Szombathelyre.
Az 1998/99-es menetrendben annyi a változás, hogy az
említett vonat Pécsig közlekedik, persze kaposvári gépcserével.
Dátum: 1997. 02. 23.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
nohab17b.jpg (51676 bytes)
Dátum: 1997. 02. 23.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m61017c.jpg (65356 bytes)
Dátum: 1996. 11.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás:
m61017.jpg (48292 bytes)
Dátum: 1996. 05. 27.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m61017a.jpg (64235 bytes)
Dátum: 1996. 05. 27.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás:
m61017b.jpg (71053 bytes)
Dátum: 1996. 05. 27.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás:
m61motor_2.jpg (44196 bytes)
Dátum: 1996. 05. 27.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m61-0171.jpg (167855 bytes)
m61-0171: 1999.07.18, Rákos, a 017-es Nohab, háttérben néhány kopott Dáciával
fotó&digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
M61_017.JPG (193583 bytes)
Festés (felújítás?)elõtti állapotban.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Imecz László
Digitalizálás: Kovács Ferenc
M61_017F.JPG (184673 bytes)
Ez pedig már a festés (felújítás?) utáni helyzet.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Imecz László
Digitalizálás: Kovács Ferenc
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.