A hu/electric/v63 könyvtárban található képek listája:
V63001Fusti.JPG (217558 bytes)
A 2 63-as együtt szépen kifényezve, a Füstiben.
Dátum: 2000. 12. 13.
Helyszín: Füsti
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
V63001a.JPG (213674 bytes)
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001b.JPG (213702 bytes)
Egyszerûen csodálatos.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001c.JPG (256597 bytes)
UFC forgóváz
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001d.JPG (237114 bytes)
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001e.JPG (243913 bytes)
vontatómotor
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001f.JPG (220167 bytes)
Gigant életérzés...
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001g.JPG (211844 bytes)
Jellegzetes az ajtón található kerek ablak, valamint
az alacsony mennyezet.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001h.JPG (216629 bytes)
Hosszúnak hat ez a mozdony.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001i.JPG (278198 bytes)
A ferencvárosi fõnök családjával szemléli a mûvet.
Gratulálunk! Igen szép munkát végeztek.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001j.JPG (277596 bytes)
Nem szoktam szerepelni a fényképeken, de ezt most nem
hagyhattam ki... Nagyon megdobogtatta a szívemet amikor
az elsõ Gigant feldélzetére léphettem. (JImre)
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Illés József
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001cab1.JPG (298693 bytes)
Éredemes összehasonlítani a vezetõállást egy sorozatmozdonyéval.
Számos különbség fedezhetõ fel a mûszerek elrendezésében.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001cab2.JPG (259808 bytes)
A vezetõállás hátfala.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001cab3.JPG (318888 bytes)
A másik vezetõállás.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001cab4.JPG (202324 bytes)
A másik vezetõállás hátfala.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001cab5.JPG (232747 bytes)
A levegõs mûszerek a prototípus mozdonyokon oldalt
helyezkedtek el.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001cab6.JPG (259149 bytes)
A kézifék és a fõzõlap.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001cab7.JPG (266315 bytes)
A fékezószelepeknél hiányzik a villamos fék kontroller.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001cab8.JPG (289341 bytes)
A kapcsolók között találjuk a villamos fék kézi átkapcsolóját.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001cab9.JPG (305685 bytes)
A vezetõállás.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001air1.JPG (308902 bytes)
A levegõs állvány.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001air2.JPG (298810 bytes)
Légsûrítõ.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001air3.JPG (311405 bytes)
Légûrítõ.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001air4.JPG (322056 bytes)
Légsûrítõ az ellenkezõ oldalról.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001eng1.JPG (280918 bytes)
Igen jó volt a teljesen sötét géptérben,
szinte tapogatózva keresni a fõbb alkatrészeket. Közben
megjelent nekem a Gigant Szelleme.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001eng2.JPG (270893 bytes)
Biztosítékok az egyeirányító szekrényben.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001eng3.JPG (291652 bytes)
A szellõzõ.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001eng4.JPG (266233 bytes)
A biztosíték tábla. (Csak a világításé volt berakva, de
az sem mûködött.)
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001eng5.JPG (345559 bytes)
A simító fojtótekercs.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001eng6.JPG (341948 bytes)
Söntellenállások.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001eng7.JPG (256697 bytes)
A fõtranszformátor szellõzõje.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001eng8.JPG (292429 bytes)
Géptér folyosó.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001eng9.JPG (192174 bytes)
Biztosíték a segédüzemi szekrényben.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001eng10.JPG (207368 bytes)
A vezetõállás mögött jobb oldalt a levegõállvány melletti
szekrény.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001eng11.JPG (238617 bytes)
Nem tengeralattjáróban vagyunk. Ez a tetõ kijárati ajtó.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó:
Digitalizálás:
V63001eng12.JPG (229295 bytes)
Fogyasztásmérõ a fékellenállás szekrényére szerelve.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001eng13.JPG (311942 bytes)
Levegõs állvány.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001roof1.JPG (184823 bytes)
A tetõ. Leszedték az áramszedõ magasítására szolgáló bakokat.
Az áramszedõ saruk is régiek.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001roof2.JPG (248285 bytes)
A tetõ a másik oldalról.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63001roof3.JPG (165034 bytes)
Az áramszedõ.
Dátum: 2000. 07. 14.
Helyszín: Füsti Vasúttörténeti park
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
v63rebog.jpg (82902 bytes)
A V63,001 mozdony Ganz TC 700 K vontatómotorjának felfüggesztése Ganz UFC forgóvázban.
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
gi0011ca2.jpg (55153 bytes)
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: (c) Gigant Club
gi001ca3.jpg (59371 bytes)
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
kulonbs.JPG (93501 bytes)
A képen a prototípus (001, balra) és nullsorozat (003, jobbra) közötti magasságkülönbség látható. A prototípus Gigantok olyan alacsonyra sikeredtek, hogy az áramszedõjük alá bakokat kellett utólag építeni, hogy biztonságosan elérjék a felsõvezetéket. Ugyanakkor a vezérek meg beverték a fejüket.
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
parajos.JPG (68954 bytes)
A parajosban a 3 selejtezett Gigant áll. Középen a 001-es, amit késõbbi döntéssel megõrzendõnek nyilvánítottak, balra az azóta már szétvágott 002-es, jobbra pedig a 003-as, melynek szekrényét felhasználják.
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63001_1.jpg (83705 bytes)
A V63 001 selejtezése után egy ideig a Keleti pályaudvar
fütöházánál volt tárolva
Dátum: 1996.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Jákli Imre
v63001_2.jpg (29736 bytes)
V63 001 szomorú végnapjai
Dátum: 1996.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: Jákli Imre
v63001_3.jpg (50663 bytes)
V63 001 tárolóhelye
Dátum: 1996.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Jákli Imre
v63001.jpg (92730 bytes)
A legelsö vadonatúj V63 mozdony.
Dátum: 1975.
Helyszín:
Fotó: GANZ
Digitalizálás:
gi001ca1.jpg (53876 bytes)
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v63002a.jpg (79444 bytes)
A V63 002 a 001-hez hasonlóan selejtezésre került.
Dátum: 1996.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Jákli Imre
v63002b.jpg (76459 bytes)
V63 002! A selejtezés dátuma leolvashaló a gép oldaláról.
A képen a prototípus és a sorozat mozdonyok tetöszerkezeti
elemei összehasonlíthatók. Jól látható a nagyobb fékellenállás
szellözö nyílás
Dátum: 1996.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Jákli Imre
v63002_2.jpg (62249 bytes)
Dátum: 1975.
Helyszín: Debrecen
Fotó: Novák András
Digitalizálás: Jákli Imre
v63002.jpg (177981 bytes)
Helyszín:
Fotó: Gigant Club Collection
Digitalizálás:
villany.jpg (127607 bytes)
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó:
Digitalizálás:
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.